torsdag 28 maj 2009

I´m back

Jag har varit i Göteborg! Första gången för mej. Fin stad! Toppen hotell: Hotel Lorensberg!
Dessutom har vi hunnit med Universeum, Liseberg, spelat äventyrsgolf, åkt spårvagn (fram o tillbaka, allt för att se så mycket som möjligt), käkat gott och promenerat, promenerat och åter igen promenerat.
Min stickning med Kiri sjalen följde med till Göteborg men jag har inte hunnit sticka så mycket. Så den har jag hållit på med hela veckan nu. Idag var jag tvungen att repa upp för att garnet inte räcker, misslyckades med att plocka upp maskorna och fick repa upp igen lite längre. Nu är det upprepade stickat igen men har inte orkat fortsätta efter det.

Dagens citat:
"Vad kvinnor än tar sig för så måste de göra det dubbelt så bra som männen för att anses hälften så dugliga. Lyckligtvis är det inte särskilt svårt."
-Charlotte Whitton-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar