måndag 18 januari 2010

Lite grann

Nu har jag uppdaterat föregående inlägg med bilder (det tog sin lilla tid innan allt kom på plats).

Det enda jag hunnit sticka sedan sist är ett par halvvantar i Fabel på stickor 4 med falska flätor. Jag har inte följt något mönster utan improviserat efter hand, något jag inte gör i vanliga fall. Vill helst ha ett grundmönster och därefter göra justeringar men detta gick bra. Väldigt nöjd är jag i alla fall och varma o sköna blev de.


Dessutom har jag glömt att blogga om två andra mycket roliga händelser. Så, bättre sent än aldrig här kommer det:
- Jag fick garn i julklapp från min son, mitt favoritgarn 7 Bröder i fyra färger. Helt imponerad över att han har uppfattat vilken sorts garn jag vill ha och dessutom inhandlat på (nästan) egen hand.
- Jag finns även på Skördebloggen och för perioden november-december vann jag en utlottning och fick ett nystan Opal. Mycket trevlig överraskning att komma hem till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar