onsdag 13 januari 2010

Summering

Efter ett långt uppehåll i bloggande är jag nu tillbaka igen. Jag börjar med en lite summering vad som hänt sedan sist.

Först blev det en resa utomlands för att fira födelsedagar, jul och nyår. Så skönt med semester!
Under denna tid blev det lite stickat oxå:

-En Revontuli sjal i ullgarn på stickor nr 5.
-En axelvärmare i Big Verona på stickor nr 6
-Ett par mönstrade sockor i 7 Bröder på stickor nr4
-En virkad väst i Drops SilkeAlpaca med virknål nr 5,5 (Mönstret från Drops hemsida; cirkelkofta utan ärmar)
(Bilder på dessa kommer senare. Kameran finns inte tillgänglig för närvarande.)
100118: Inlägget har uppdaterats med bilder

Väl hemkommen tillbaka började året i full fart, med bl a en datorkrasch. Så det har inte funnits varken tid eller ork för att blogga. Men det värsta är väl ändå att jag inte ens hunnit sticka på en vecka!!! Minns ej när detta hänt sist. Nu har jag i alla fall påbörjat en ny sjal och har en hel del andra ideer om vad jag vill göra. Dags att sätta igång.

2 kommentarer:

  1. Verkligen underbar sjal! Jag älskar Revontuli mönstret! Vad är det för garn?

    Det andra är fint det med... :-)

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag gillar oxå Revontuli, detta är min fjärde sjal. Garnet är Evilla, 100% ull och självrandande

    SvaraRadera