söndag 7 februari 2010

Awarden


Bättre sent än aldrig. Jag har inte haft tid att blogga tidigare så nu skall jag försöka komma ikapp.

Första inlägget handlar om att jag fått en Award, Kreativ Blogger, från Dabelins myshörna
Tusen tack, det värmde!

Nu gäller det för mej att göra följande:
- kopiera Awarden till min blogg
- berätta 7 intressanta saker om mej själv
- välja 7 andra bloggar som jag vill ge Awarden till
- länka till dessa bloggar
- lämna en kommentar på bloggarna att de har en award att hämta på min blogg

Jag har inte lärt mej hur jag skall göra för att få fram bilden så denna blir tyvärr borta än så länge. Tillägg: Men nu har jag äntligen lärt mej, tror jag i alla fall

Däremot skall jag väl klara av att berätta om 7 saker jag gillar:
- Handarbete, för närvarande mest stickning men även virkning och korsstygnsbroderier
- Choklad, favorit Fazers Blå
- Havet
- Minna (mina föräldrars hund)
- Soduko
- Stickcafet (söndagar hos Eliz Tyg och Garn i Skärholmen)
- Komedier

Eftersom jag sett att denna award förekommit på många bloggar och jag inte har någon koll på vem som fått vad så väljer jag att inte länka vidare. Ingen nämnd, ingen glömd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar